maandag 7 januari 2013

woensdag donderdag vrijdag zaterdag

hallo lezers
woensdag 2 januari :
ik moest natuurlijk ook gewoon weer werken dus dat gedaan de hele dag
het viel best wel tegen
nogal moe enz
en 
donderdag 3 januari :
ook wezen werken ook hele dag maar woensdag mooi optijd naar bed gegaan waardoor ik minder moe was
dat mocht ook wel 
en en 
vrijdag 4 januari:
super gezellig met 3 vrienden stad in geweest
floor ,layla en gerwin
gerwin die ken ik het langste van allemaal 
en dat vind ik super leuk
en layla is zijn vriendin en ik kan het erg goed met haar vinden 
aan het begin liep het niet helemaal lekker
maar daar konden we niks aan doen 
toen gingen ze naar huis en ik dus ook 
ik meteen kijken of de kapper tijd had 
want ik irriteerde me best wel aan me haar 
het wou niet meer zitten enz
kwam door de kerst enz kon ik niet gaan waren ze steeds dicht of ik moets werken 
altijd lastig 
maja eindelijk bij ik dus toen bij de kapper geweest 
en me haar is eindelijk weer goed
haar weer geverft en korter laten knippen 
en 
zaterdag 5 januari :
werken :P
ow wat een verassing 
haha

en toen was het vandaag 
geen idee wat ik vandaag ga doen maar dat zien jullie vanzelf misschien wel 


bye bye 

2 opmerkingen:

  1. hoi, wij zijn roos en romy.
    Wij zijn 14 en 15 jaar.
    Wij zoeken mensen van onze paardenclub.
    Weet jij waar die zijn?
    Ik vind jou aardig.
    Kom jij bij onze paardenclub?
    Springen en huppelen,
    met onze paardjes.
    Pony's is ook niet erg.
    Dikke groet en zoentjes van ons
    En een smak van onze paardjes
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wuahahahahhahahahah die anonieme reactie hierboven XD

    anyways was gezellig met ons 4tjes :D <3

    BeantwoordenVerwijderen