zaterdag 5 januari 2013

shaman king (filmpje)

hallo lezers
hier was ik weer omdat floor graag wil doe ik me best om meer te bloggen
en hopelijk krijg ik wat ideeen
7 december heb ik een video geupload op youtube
 en dat is deze

en deze is online gegaan omdat ik shaman king een geweldige anime vind
die heb ik zo 6 keer gezien denk ik
in elk geval in het japans gezien in het engels en in het nederlands
shaman king was toen op tv toen ben ik begonnen met kijken
dat is alweer zo 5 jaar geleden denk ik
maar hij blijft nog steeds super mooi <3
en hao asakura de personage die in het filmpje zit
is de 2ling broer van joh maar dan de slechte versie
het liedje wat er bij zit
is een song van de persoon die de stem doet van hao asakura

uhm en verder weet ik niet veel te zeggen eigelijk
kom maar met ideeen als je wil ?

bye bye

1 opmerking:

  1. Ikzelf hou heel erg van lifestyle blogs,, vooral als mensen random over zijn of haar leven babbelen, net zoals ik zelf doe haha!

    BeantwoordenVerwijderen