zondag 6 januari 2013

maandag 31 december

hallo lezers
maandag 31 december : ik ben maandag naar vrienden gegaan .
om 11 uur moest ik al gaan beetje vroeg vond ik zelf 
maar ik hou dus nogal van uitslapen 
toen was ik daar zijn we boodschappen gaan doen voor die avond
heerlijke dingen gehaald 
en toen zijn we gaan gourmetten
nom nom
beetje erg veel gehad  i think :P
ondertussen tv aangehad 
heerlijk ondertussen hapjes gehad onder andere soesjes
enz
en natuurlijk om 0:00 zijn we echt oud en nieuw gaan vieren
paar vrienden van me gingen lekker veel afsteken
en ik bleef lekker warm binnen en kijken 
en toen waren ze binnen wouden we gaan slapen.
maar er was een horror film op dus dat wou niet :P
het was een nogal oude horror film dus het zag er nep uit
gelukkig konden we het allemaal gaan kijken 
maar zelf vond ik het wel jammer dat die zo nep was
en toen kwam er iets op tv waarvan we dachten nee dat willen we niet zien
dus we hebben de tv uitgezet
en we sliepen toen volgens mij al best wel snel 

en dat was het denk ik :P

wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw ??
nog goede voornemens?


bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten