zaterdag 12 januari 2013

essence my skin

goedemorgen lezers
deze week heb ik het nogal druk gehad met werken sorry ervoor 
maar geld verdienen is wel zo handig he :P
gisteren was ik wel een dag vrij ik was nogal moe dus deed weinig
gisteren ben ik wel bij de kruidvat geweest omdat ik hoorde dat er sale was
maar hier is er niet zoveel meer
misschien hebben jullie meer geluk
ik heb wel 2 dagcreme's van essence gehaald de groene en de paarse
de paarse is er voor dat je huid niet glimt waar ik dus best wel een hekel aan heb
en de groene is gewoon lekker fris
de groene die heb ik vaker gehad
en die is heel zuinig in gebruik
het is heel dun 
wat ik zelf wel erg fijn vind
want ik kan erna meteen weer make-up op doen
ik doe ze s avonds en s ochtend
de paarse doe ik s ochtend en de groene s avonds
als ik het andersom doe heeft het matte effect van de paarse weinig zin 

de paarse is zoals je ziet op de afbeelding voor normaal tot gemengde huid
en de groene is voor alle huidtype's
en de roze is voor normaal tot droog huid

zelf heb ik een gemengde huid
wat soms erg lastig is 
want dan weet je vaak  niet welke dag creme je nodig hebt

als jullie meer willen weten over deze producten dan hoor ik het graag!


bye bye

1 opmerking: