zondag 13 januari 2013

beauty nieuws via beautyscene

hallo lezers
lush heeft de valentijn collectie ook weer binnen!!
wat super leuk is vind ik teminste
zelf ben ik nog nooit bij lush geweest maar wil er wel dolgraag een keer heen!
bestellen kan natuurlijk ook wel maar zelf zien is altijd leuker
lacoste komt ook met een nieuwe parfum in februari volgende maand dus
het is een wit met doorzichtig flesje
ik ben erg benieuwd 
want tot nu toe vind ik de geuren heerlijk
vooral de roze lange fles
er komt ook een soort BB creme van m.a.c uit maar het is alleen maar in 3 kleuren verkrijgbaar
in lichte kleuren
heb je een lichte huid dan heb je geluk!!
heb je een donkere huid dan is het helaas beetje jammer 
wauw er komt een m.a.c concealer pallet met 6 kleuren
die wil ik wel graag hebben!!
dat is vreselijk handig lijkt me 
ik weet helaas de prijzen alleen niet

maar de informatie heb ik van beautyscene
zie hier het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=isp5BdwIuMQ
de link van de video dan maar via dat video ding kon ik de video niet vinden



als jullie vragen hebben dan kan je die stellen via twitter @peeeetje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten