zondag 6 januari 2013

sorry voor het weinig posten

hallo lezers
omdat ik laaste tijd beetje weinig blogs gepost heb doe ik er nu iets meer,
ik denk eraan om van afgelopen van bijna elke dag een nieuwe blog te doen.
aangezien ik leuke dingen gedaan heb deze week
er was natuurlijk oud en nieuw .
ik ben eigelijk wel benieuwt wat jullie met oud en nieuw gedaan hebben .
dus vertel wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw?
en hebben jullie goede voornemens voor dit jaar??

ik probeer elke dag een nieuwe post te hebben.
maar ik weet niet of het gaat lukken


bye bye

1 opmerking:

  1. Ik heb oud en nieuw gevierd met Merijn en een goede vriend van ons. We zijn eerst gaan wokken en daarna was het wachten tot de klok 12 sloeg. We zijn toen even naar buiten gegaan en hebben nog even film gekeken. (:

    Mijn goede voornemen is zoals elk jaar: Proberen alles op orde te houden haha! Ik blijf maar pogingen doen :p

    BeantwoordenVerwijderen