vrijdag 2 maart 2012

opgemaakt februari

hooi iedereen
ik heb nu een maand ding
waarin ik vertel wat ik heb opgemaakt deze maand en wat ik ervan vind
hier onder de fotos enz

de body butter van de body shop
de geur amandel
ik vond hem super fijn
ik vind het een echte winter body butter
helpt goed tegen het droge huid


en natuurlijk de glans tonic weer van de kruidvat
elke maand gaat er wel 1 van op
hij geeft je haar een glans 
en maakt je haar niet vettig

een douchegel van vogue girl
hij ruikt heerlijk maar voor de rest niet veel bijzonders

een geur kaars van de kruidvat
een echte winter geur


een nagellak remove
van essence
die heb ik heel veel gebruikt
maar ik vind hem beetje raar geurtje hebben

haar serum van john frieda
hier weet ik niet veel van te zeggen eigelijk
ik gebruikte meerdere serums

essence spul om je nagels snel te laten drogen
ik heb niet het idee dat het echt helpt ofso
dat is wel jammer

de shampoo en condition
van andrelon
shampoo heb ik altijd van andrelon
dat is de enige die e haar niet stug maakt
in mijn geval het fijnste

dit was de blog hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen



1 opmerking: