woensdag 29 februari 2012

shopblog kruidvat

hooi mensen
ik heb weer een kleine shopblog voor jullie van de kruidvat 
ik had gehoord dat er nieuwe producten waren van essence en catrice
dus heb daar ook wat dingen van gehaald 
voor de fotos en info erover hieronder



dit zijn 2 van de nieuwe nagellakjes van essence
er zijn 6 combinaties
er is dus de bedoeling dat je eerst de linker op je nagels doet
en dan de rechter is dan de topcoath 
met een mooi glansje
dit zijn 2 kleuren met paars en zwart die leken mij heel erg mooi
kan ze natuurlijk niet allermaal mee nemen


dit is een kruidvat kleur conditioner
voor als je je haar geverft hebt
ik heb trouwens ook zwarte haar verf gehaald
die ik vergeten ben op de foto te zetten


dit is een elvive spray
ik vind hem zoo fijn
het maakt je haar super zacht
kan je in sprayen waneer het nodig is

dit is een klein afval bakje die vond ik gewoon leuk
en is natuurlijk handig voor op een tafeltje


en 2 nagellakjes van kruidvat
een nail whitener
en een
nail oil
ze waren in de aanbieding
dus ik dacht waarom niet :P

een nagellak remove
die van mij was bijna op 
dus had weer nieuwe nodig

1 van de nieuwe nagellakjes van catrice
ik vond dit wel een erg mooi kleurtje
het is een oranje perzik kleurtje


er is ook een nieuwe kwast in de collectie van catrice die heb ik ook even mee genomen
het is een oogschaduw kwartje en een eyeliner kwartje
altijd handig

en dit is een puntelijper 
voor de oogpotloden

gewoon van de euroshop
ff face reinigings doekjes


en rozen water van de kruidvat
voor als tonic te gebruiken


als jullie een revieuw willen laat het me even weten 
hier onder of op twitter @peeeetje





1 opmerking: