maandag 6 februari 2012

klein shopblogje

hooi mensen
ik heb weer een klein shopblogje voor jullie
ik was vanmiddag weer ff naar de kruidvat geweest
en daar eventjes wat dingen gehaald


een nagel verharder wat gelijk je nagels een witte kleur geeft


een topcoat / basis coat
leek me erg handig aangezien het in 1 potje zit
en topcoat gebruik ik altijd

eye soufle van essence
gewoon wit en zwart kan je mooi als ondergrond van een oogschaduw gebruiken

een maybeline primer
ik heb hele goede verhalen erover gehoord
en aangezien ik bijna altijd een primer gebruik
waarom niet XD

weer ff wat maskertjes gehaald 
is 2 in 1 verpakking
dus het zijn er 6 in totaal
is wel handig


dit was het shopblogje
hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen voor vragen bij de comments of msn enz

bye



1 opmerking: