donderdag 2 februari 2012

opgemaakt januari 2012

hooi iedereen
het is het begin van de maand februari
dus tijd om een opgemaakt blog te maken
van vorige maand
ik vertel er gelijk bij 
wat ik ervan vond


natuurlijk de kruivat body butter
elke keer koop ik een nieuwe
ik vind ze zo fijn
1 ze ruiken heerlijk
2 ze smeren fijn
3 helpt goed tegen droge huid


parfum van bruno banani
wonder woman
ik vind hem erg lekker ruiken
voor de rest weet ik er niet veel over te zeggen


de dr van der hoog clearskin tonic
tegen de puistjes
als je deze elke ochtend en avond gebruikt
dan merk je wel dat je veel minder snel puistjes hebt 
dat vind ik wel erg fijn


de dr van der hoog oogmakeup reiniging
de 2 faces 
met deze kan je ook waterproof makeup eraf halen
gaat heel makkelijk



dr van der hoog
tonic
voor na het reinigen
te doen je huid voelt dat lekker fris aan


en de kruidvat glans tonic
elke keer koop ik hem weer opnieuw
ik vind hem zo fijn
hij geeft je haar dus glans 
en word je haar niet vettig van



de rimmel waterproof oogpotlood een punterslijpertje aan de achterkant
en super fijn gewoon
blijft ook zitten als het een keer regent ofso


de vogue glamour parfum deo
hij ruikt heerlijk
en blijft redelijk lang zitten
maar het is ook niet voor niks een parfum deo hihi


hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen 
en laat me weten of ik het elke maand moet doen

1 opmerking: