woensdag 1 februari 2012

shopblog

hooi mensen
ik heb weer een nieuwe shop blog voor jullie
ik ben vanmiddag even naar een dorp geweest
wou eigenlijk maar een paar dingen halen maar natuurlijk zag ik meer leuke dingen

hier de foto's

hier 2 maskertjes van de hema
een chocolade
en de andere is met aardbei
ze leken me wel lekker
dus ik dacht probeer een keer
ze zijn maar 1,50 per stuk

hier een biosilk serum
aangezien me haar wel wat verzorging nodig heeft en ik heel veel goede dingen over deze serum heb gehoord
dacht ik dus even proberen
ze waren nu 2 voor 15 euro
bij de voordeelshop


hier een pure cocosnut oli
die gebruik ik heel vaak 
het geeft heel veel glans 
aan je haar 


hier een foundation
die je huid mat maakt
ook van de voordeelshop
het is de lichste kleur zoals je kan zien waarschijnlijk



hier 2 huidreinigings sponsjes
ze blijken heel handig te zijn voor maskertjes eraf halen
en voor een scrub enz
dus ik dacht proberen
die heb ik trouwens bij de etos gehaald


hier een haarband
die vond ik gewoon leuk


hier een hema tonic
tegen de puistjes


en hier een catrice nagelak 
die uit de colectie gaat 
dus hij was met 50% korting
ik vind het een super mooi lakje 
met 1 laag dekt die al super goed
ik heb hem natuurlijk gelijk opgedaan


en dat was het heb wel meer gehaald maar die dingen ben ik vergeten op de foto te zetten
en daar is het nu te donker voor
sorry
voor vragen doe je bij de reactie

bye

1 opmerking:

  1. Mijn serum van biosilk is bijna op, maar ik krijg andrélon serum op mijn verjaardag :p

    BeantwoordenVerwijderen