zaterdag 3 maart 2012

revieuw maybeline dream nude airfoam

hooi mensen
hier een revieuw van de maybeline dream nude airfoam
ik heb hem nu ongeveer een week getest
en ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden
ik vergelijk het dan ook een beetje met een gewone mouse foundation qua dekking enz
ik vind persoonlijk
aanbrengen met een sponsje is heel fijn maar met je handen ja
een klein beetje lastig 
met een kwast vind ik al helemaal niet fijn
als je hem net op je huid hebt ziet het er super mooi uit heel mooi mat
en legaal en jah super
maar na een tijdje is die super vlekkerig
op je huid en dat vind ik wel super jammer
dat heb je met een gewone mouse foundation niet
dus ik raad hem niet echt aan om te kopen


hier boven zie je de foto van de foundation

hopelijk hebben jullie hier een beetje wat aan 
voor vragen op twitter 
en hier onder

bye


2 opmerkingen: