maandag 12 maart 2012

hell girl (anime)

goedemiddag lezers
hier weer een bericht over anime
als je er niet van houdt moet je dit niet lezen o-0
ik heb afgelopen week weer 2 anime's afgekeken
ik vond deze persoonlijk de mooiste het is hell girl
de titel zegt het al
gaat inderdaad over een hell meisje
dat meisje brengt mensen in de hell
na dat er iemand op een site de naam in voert van wie er in moet komen
en
meer kan ik niet zeggen natuurlijk zou jammer zijn als ik alles al vertel
dus hier de trailer

het is een horror anime
het heeft 26 episodes 
dus valt nog mee vond ik zelf

bedankt voor het lezen en hopelijk vonden jullie het leuk 

bye

2 opmerkingen:

  1. ik hou niet van horror -.-' maar dat wist je inmiddels al hahaha xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha i know
    ik ben nu een thiller kijken
    maar die vind ik minder stop ik denk ik ook mee

    BeantwoordenVerwijderen