donderdag 15 maart 2012

shopblog

hooi lezers
hier weer een shopblog
er zitten ook nog wat fotos bij van de vorige daar was omgevraagt
maar dat zet ik er wel even bij
hier onder de fotos 
de muts van de large
die ik besteld had
hij zit erg lekker
(vorige shopblog)

de vrouwen deo van axe
ik vind hem zo heerlijk ruiken
en ik hoop ook echt dat die erin blijft
voor de zekerheid heb ik er gelijk 3 van gehaald
er was zo actie van de kruidvat 2 halen en 2 gratis
je kreeg 1 mannen deo naar keuze erbij
en 1 vrouwen deo deze  dus
ik ben er erg blij mee
(vorige shopblog)

glitter oogschaduw 
hij is erg mooi
en lekker goedkoop
bij de voordeelshop in apeldoorn
(vorige shopblog)




hier 2 fotos
dat is omdat je het op 2 manieren kan dragen
dat zijn de uggs die ik gehaald heb vorige keer 
in apeldoorn
(vorige shopblog)

nagel penselen
met deze kwastjes 
kan je je nagels mooi versieren met nagellak


nagellak van miss sporty
dit is een nagellak waarmee je de andere nagellak mat maakt


catrice nagellak
hij heet
hold que tal
oke lastige naam :P
maar hij is erg mooi
het is trouwens een topcoat

ow oops foto verkeerd om
maja
het is dus parfum van avril lavinge
de forbidden rose
het is een beetje een winter geur vind ik zelf

en hier de andere versie van 
avril lavinge
de wild rose
die vind ik wat lekkerder voor nu
is wat zoeter

nog een lakje van catrice
en die heet
shake it flake it
een veel makkelijker naam
die is ook erg mooi en een topcoat

en natuurlijk een geur kaars
aangezien het warmer weer word 
heb ik een minder sterk luchtje genomen
orgidee
is het


uhm ik hou een beetje erg veel van snoepjes
dus dit kon ik niet laten o-0

dit geurtje ruikt naar appels
zo heerlijk
voor in de zomer


en dat was de shopblog alweer

hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen 
als jullie meer willen weten 
vraag maar

voor vragen kan je op twitter zijn 
facebook en hyves





1 opmerking: