zaterdag 24 december 2011

shopblog

hooi mensen
ik heb afgelopen dagen weer wat leuke dingen gehaald.
heb ik gelukkig ook fotos van kunne n maken,
ik heb de volgende dingen gehaald.


de garnier BBcream

body butter van de kruidvat in een nieuw geurtje

nog een body butter die ik al eerder gehad heb maar ze zijn gewoon erg fijn

het gaat om de oogjes die erop zitten
zijn stikkertjes maar ze zijn gewoon te leuk!!

de haarverf waarmee ik me haar rood heb geverft!!


uhm,,,, omdat ik een beetje van snoepen hou heb ik natuurlijk heerlijke jodekoeken mee genomen!!

de kaarsen had ik voor me moeder gehaald die wou ze graag hebben

keel snoepjes in dropsmaak altijd lekker

de mars was een kassa voordeel bij de kruidvat 2 voor 1 euro
dat kan je dan toch niet laten liggen!!

notes boekjes bij de action leuke kleurtjes en het is gewoon handig

owjah heb ook nog een styl en krultang gehaald
maar heb er nog geen foto van kunnen maken

en als jullie reviews willen laat het me weten!!!


1 opmerking: