vrijdag 2 december 2011

eerste blog

hallo 
ik ben net eventjes naar de kruidvat geweest
daar heb ik eventjes wat dingen gehaald
onder anderen
john frieda serum en shampoo en conditioner
en
maybeline dream creamy foundation
en 2 parfumpjes van so..
ik heb de so kiss me gehaald en de
so...eternal
en 2 nail art artist
en 2 essence dingentjes


de cocoa butter


 de maybeline dream creamy foundation
 gewoon een koekie monster ik vond hem te leuk en handig als je ff boos bent ff mee gooien XD
 de 2 essence producten een lipgloss en een rouge
 en de john frieda shampoo en conditioner
 en natuurlijk de john frieda serum
en de 2 nail art artist
 

als jullie een review willen laat het me eventjes weten
en laat eventjes weten wat jullie van me eerste blog vonden
ben erg benieuwt naar jullie mening

toedels

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes! Ziet er goed uit.
    En wat een leuke blog heb je, ik ga je gelijk even volgen. Volg je me terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje wel voor de reactie.
    ik volg je terug is goed.
    altijd leuk om dingen van anderen te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen