zondag 18 december 2011

hooooi iedereen!!
ben vandaag weer eens ff zwolle in geweest.
ik wou graag wat dingen voor de kerst halen!
en dat is gelukt.
ik ben heel wat winkels in geweest.
maar heb alleen bij e H&M en media markt wat gehaald
en dat is het volgende

media-markt
3 dvds van dracula
the smurfs de film!

H&M
4 nagelakjes
kort zwart broekje
2 make-up tasjes
glitter panty
lange staaf met lipglossjes
mini borstel & spiegel in 1 ding met mickey en miney de mouse erop!

dat waren de dingen die ik gehaald heb!!
ben erg blij met de aankoopjes

hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen
laat me eventjes weten waarvan je fotos wil
het nu al te donker om fotos te maken sorry

heb je tips zijn altijd welcome
of weet jij misschien wel hele leuke of dingen waar jij heel tevreden over bent laat het me even weten!!!

1 opmerking: