maandag 12 december 2011

shopblog

hooi
hier nog een blog
de vorige keer had ik wat dingen gekocht in de stad,
daar heb ik nu fotos van gemaakt
dus hier de fotos
de aniway die kan je hier niet halen
dus ik was heel erg blij dat ik hem zag liggen!!


de creme tegen puistjes van de kruidvat merk
ik heb hem al gebruikt tot nu toe vind ik hem erg fijn!

de girlz die ik elke maand haal
gewoon altijd leuk om te lezen

de extra girlz

gosh nagelak in de kleur bubbelgum
een super mooi kleurtje

pads om je huid heel diep te reinigen ik vind ze persoonlijk niet zo fijn

glitter spray super leuk voor de kerst heb ik 2 bussen van gehaald

altijd handig bobby pins

me nieuwe portomenee of hoe je dat ook schrijft
ik vond hem zo leuk en zoo bij mij passen dat ik heb gehaald heb,

serum van syoss
tot nu toe erg prettig



sorry voor de slechte fotos me camera werkte niet mee met scherpstellen enz
sorry

hopelijk vond je het leuk om te lezen 


1 opmerking: