vrijdag 16 december 2011

review

hallo mensen 
ik had in de vorige blog 
een shopblog gedaan.
ik wil graag wat dingen laten weten over een paar dingen.
lees meer hieronder,


de kruidvat talgbeperkende creme
ik vind hem erg prettig.
omdat hij zorg er idd voor dat de puistjes zoveel mogelijk weg blijven
doet zijn werk goed!!
je voelt ook dat die wat doet je huid gaat dan tintelen
dat is wel prettig!
de maybeline dream creamy foundation
vind ik ook erg fijn in gebruik,
want hij mateert je huid goed!
en hij heeft een redelijk goede dekking
ik vind zelf dat ik dat wel nodig heb!
dus tevreden

serum van john frieda en syoss
moeilijk te zeggen welke ik fijner vind
ik denk die van syoss
want..
heb je minder van nodig heb ik het idee 
dat vind ik persoonlijk wel prettig!!

verder weet ik niet veel te vertellen 
laat even weten wat je nog meer wil weten erover!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten