dinsdag 1 mei 2012

opgemaakt deze maand

hoooi lezers
vandaag een opgemaakt blog
van de spullen die ik deze maand heb opgemaakt
helaas kan ik nog geen fotos uploaden
dus dan maar gewoon product en dan wat informatie erover

HAIR REPAIR GLANS TONIC (kruidvat merk)
ik vind deze erg fijn elke maand zit die weer in de opgemaakt blog

GUHL RIJKE VOEDING CONDITIONER
hij maakt je haar lekker zacht
en ruikt heerlijk naar amandel

SERUM (action)
de stikker is eraf dus kan niet zien welke naam sorry
maar ik vind hem erg fijn aan 1 pomp heb je al genoeg

DA MILDE REINIGINGSDOEKJES VOOR DROGE EN GEVOELIGE HUID
ik vind hem niet zo fijn
me huid is er helaas iets te gevoelig voor
dus ik kan niet zeggen dat het echt voor gevoelige huid is

FACIAL CLEANSING WIPES (euro profit)
deze is echt super fijn
er staat niet eens op dat het voor gevoelige huid is maar het is wel zeer geschrikt voor
er zitten 40 stuks in de verpakking
zeer goed

KNEIP HUIDOLIE 
het ruikt heerlijk en voed je huid goed

GEURKAARS (kruidvat) (kaneelgeur)
hij ruikt heerlijk je doet er een tijdje mee als je het vaak aan hebt

GARNIER GEINIGINGSLOTION 
dit is de 2 face versie
is goed waterproof makeup mee af te halen
en gaat heel snel
en je doet er lang mee

MAYBELINE MASCARA ONE BY ONE
ik vind de borstel alleen wat te groot
voor de rest kan ik er dus ook erg weinig over zeggen

HEALING HONEY VAN DER HOOG MASKERTJE
ik vind hem zeer makkelijk in gebruik
reinigt je huid goed en maakt je huid ook erg zacht 
en gaat er erg makkelijk af


dat was de blog alweer van vandaag 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten