donderdag 17 mei 2012

13 mei

hallo lezers
hier een blog over een aantal dagen

ZONDAG 13 MEI
het was moederdag
dus ik heb me moeder ff verwend
ik heb haar leuke dingen gegeven ze was erg blij met de kadootjes
superr leuk natuurlijk

MAANDAG 14 MEI
eerste werkdag
het ging erg goed
ik vond het ook super leuk
was wel ff wennen om weer te werken

DINSDAG 15 MEI
ik ben die dag naar de dokter geweest
omdat ik ee ingegroeide nagel had
de dokter heeft een stukje nagel eraf gehaald
zodat het niet meer zo snel zou gebeuren

WOENSDAG 16 MEI
de 2e werkdag
ging erg goed
ik had niet zo verwacht eigelijk
ik was wel helemaal nat geregent de heen weg
gelukkig had ik schone kleren mee
dus meteen omgekleed natuurlijk ff lekker koptje thee gedronken
ik had verwacht eigelijk dat ik heel erg veel last van me voet zou hebben
toen ik wakker werd kon ik amper lopen
en jah 2e dag al ziekmelden kan je niet maken vind ik

( ik heb voor de rest geen ideeen voor blogs
aangezien ik geen fotos kan uploaden en filmpjes
)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten