vrijdag 25 mei 2012

afgelopen week

goedemorgen lezers
deze week heb ik eigelijk vrij weinig gedaan
maandag 21 mei 
heb ik gewerkt
en dinsdag ook en woensdag ook
donderdag avond ben ik eventjes apeldoorn in geweest
leuke dingen gehaald 
onder andere 
- vitamine E face mist (body shop)
- een smiley poster
- blouse
- hempje
- en een paar nieuwe nagellakjes
- deo

vrijdag (gisteren)
heb ik niks gedaan gewoon een dagje lekker rustig van het weer genieten

en vandaag is het zaterdag 26 mei vandaag ga ik gezellig naar apeldoorn naar meeting

dit was de blog
helaas kan ik nog steeds geen fotos uploaden en filmpjes

maar ik blijf door bloggem
als je ergens over meer wil weten laat het me weten
via twitter hyves facebook en hier



byee

1 opmerking:

  1. Hmmm raar dat je geen foto's & filmpjes meer kunt uploaden
    Vertel op msn maar wat dat ding dan zegt enso ;)

    BeantwoordenVerwijderen