maandag 7 mei 2012

3 4 5 6 mei

hoooi iedereen
dit is gelijk van vele dagen sorry
donderdag 3 mei
ik ben bij de kapper geweest me haar weer eens geverft wat nodig was
me haar is nu een stuk donkerder rood
met voorin knalrood oranje en paarse plukken
helaas lijkt het op fotos heel anders en kan ik nog geen nieuwe fotos posten
vrijdag 4 mei heb ik gewoon een dagje rust gehad
en zaterdag 5 mei
jah jah natuurlijk naar het festival in zwolle geweest
was echt supergaaf!
super gezellig droog weer
veel mensen weer gezien die ik een tijdje niet gezien had
en die avond zijn we naar de macdonalds geweest met de fiets door de drive 
omdat het restaurant dicht was
zondag 6 mei 
ben ik de stad in geweest moest een kado hebben voor me broertje
as donderdag jarig
ik hoop zo dat die blij is met het kado
was eigelijk veel te moe om stad in te gaan
en helaas wat ik in me hoofd had kon niet
was ik te laat mee
maar heb wel wat leuks kunnen vinden
 zelf heb ik niet veel gekocht
eigelijk

BYE

1 opmerking: