zaterdag 9 juni 2012

shopblogje

goedemiddag lezers
ik heb een kleine shopblog voor jullie
donderdag avond was een een vip avond bij de kruidvat en natuurlijk moest ik er heen want er was 
20% extra korting
dus heb er de andere 3 luchtjes van essence gehaald
zie hieronder de foto


en de kruidvat maskertjes die leken me erg fijn



en vrijdag middag ben ik nar de bioscoop geweest
en ook ff wat winkeltjes ingeweest
ik zag bij de hema witte nagellak dus heb ik ff gehaald 
en moest de rode natuurlijk ook hebben 


en een handig nagel setje


en op station hebben ze een etos 
en aangezien me mascara bijna op is moest ik nieuwe hebben
dus heb er een mascara gehaald
en oogpotlood die ik erg fijn vind
en een eyeliner


dit was het alweer
als jullie ergens meer over willen weten laten jullie het wel ff weten toch??

dankje wel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten