vrijdag 15 juni 2012

huid reinigen

vandaag een bericht over hoe belangrijk het is om je huid goed te reinigen

ik merk zelf als ik me huid niet goed reinig elke ochtend en avond krijg ik gelijk puistjes

nou en dat willen we niet natuurlijk

wat doe ik om er voor te zorgen dat ik ze niet krijg

elke ochtend me huid goed reinigen voor dat ik make- up op doe
dat doe ik door de kleine restjes wat ik de avond ervoor niet goed afkreeg er nog af te halen
en daarna ga ik nog met een tonic erover heen
zodat echt alles eraf gaat
en het voelt lekker fris aan

en als het droog is breng ik me make-up aan
en daarna gebruik ik nog de vitamine face mist van de body shop
zodat de makeup goede blijft zitten en voed meteeen je huid

en s'avonds
haal ik eerst make-up eraf met oogmakeup reiniging dubbel face
voor waterproof make-up

en erna ga ik met een tonic er nog overheen

en dan 1 keer in een week een maskertje zodat het je huid goed voed
en gewoon een lekker rustig momentje hebt


als je meer wil weten laat het me dan even weten!!

bye



2 opmerkingen:

  1. mijn huid ziet er niet uit door alle stress van de afgelopen tijd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je dit altijd aaan houdt word het vanzelf minder

    BeantwoordenVerwijderen