dinsdag 5 juni 2012

shopblog kruidvat

hallo lezers
ik heb een shopblogje voor jullie
ben vanmiddag naar de kruidvat geweest
en daar wou ik de nieuwe essence luchtjes halen
dus ook gedaan
en nog meer dingen hier onder de fotos
foundation van essence
de lichtste kleur omdat ik nogal een lichte huid heb :P
ik poeder normaal altijd me foundation af omdat ik het niet mooi vind dat het glimt dus nu 1 gehaald dat matt moet zijn
ben benieuwt hoe die is

yeah en de nieuwe essence eau toilette lichtjes
hier waren er helaas maar 3 verkrijgbaar
dus heb ze alle 3 gehaald

een doosje met pleisters
ik zag het liggen en dacht dat is handig voor in de tas


essence nagel spulletjes
1 nagel base sealer
2 nagel top sealer
3 nagellak remove 
de nagellak remove is iets te handig met je vinger in erin en draaien en klaar
en je nagellak is er af


de kruidvat boddy butters
de body butters waren bijna op
dus was tijd voor nieuwe
aangezien de kruidvat merk lekker goedkoop is en fijn
haal ik er gelijk ff 3
zijn ook 3 soorten


dit was de blog en bedankt voor het lezen hopelijk vonden jullie het leuk
als jullie vragen hebben hoor ik het wel

bye

2 opmerkingen:

  1. fijn dat je weer foto's kunt plaatsen :D
    ik ben wel benieuwd naar die geurtjes eigenlijk, ik moet dus binnenkort maar weer ff rondsnuffelen in kruidvat haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jah idd ben ik ook erg blij mee
    ik vond het zo irri zonder fotos

    BeantwoordenVerwijderen