maandag 9 januari 2012

shopblog

hooi mensen
ik heb weer een shopblog voor jullie
ik was vandaag weer eventjes langs de kruidvat
en zag er weer eens leuke dingetjes
de catrice nagellak lag in de voordeelbak voor maar 1 euro

nog een catrice nagelakje een zwarte met goude glittertjes erin

de catrice london pallet
ik was erg blij hij is nu maar 2,50
die lag ook in de voordeelbak

de dag en nachtcreme van de kruidvat eventjes proberen

nog een catrice lakje die zit vast in het catrice collectie
ik vind dit zo mooie kleur
dus dacht moet hem hebben
en dit was de laaste dus zal wel hard gaan

jaah eindelijk hebben we hier de vampire love collectie
dus gelijk eventjes wat in geslagen
onder andere deze lipsteen in de roze kleur

en een nagelakje uit de vampire love collectie
een blauwe
met kleine glittertjes erin

een hello kitty tasje voor je mobiel

en een oogschaduw palletje van de vampire love collectie
ook erg leuk
je kan er een basis look mee maken maar ook een heftige look
hou ik wel van


nou dit was de shopblog
laat even weten als jullie ergens een revieuw van willen



1 opmerking:

  1. Meid serieus freaking shopverslaving hierzo :p
    Ik zit zelf in een no buy periode xD

    BeantwoordenVerwijderen