woensdag 4 januari 2012

shopblog

hoooi iedereen
ik zag in het krantje van de kruidvat dat er weer lekker veel korting is.
dus ik dacht ik ga eventjes kijken
en ja hoor ik kwam weer met veel dingen thuis
hihi
kon het weer niet laten

hier wat fotos van dingen die ik gekocht heb!
kruidvat anti spot stick


de bruno banani parfum
het was 2 voor 20 euro bij de kruidvat
aangezien dat ik dit luchtje erg lekker vind
dacht ik moet ik hebben :P


ik keek bij de limidet edition
bij catrice ze hadden helaas niet veel meer 
maar dit is een basis voor je makeup 
het geeft een glow aan je huid
leek me erg mooi


catrice photo finish foundation
ik heb er zulke goede dingen over gehoord
dus ik dacht ik probeer het aangezien het niet zo duur is


de gel liptick van catrice

die wou ik al hebben maar toen die er net was was die uitverkocht
maar hij lag nu in de korting bakken
dus was ik erg blij mee



een geur kaars
ik vind geur kaarsen altijd heerlijk
en deze vond ik wel lekker voor in de winter 


gosh concealer
de groene en huidskleur
die lagen ook in de kortingsbakken

handschoen met een krabber
ik zag hem liggen 
en dacht ik moet hem hebben
dat is handig lijkt me
lekker warm je hand in de handschoen tijdens het krabben

gekleurde dag creme van de kruidvat


nagelak van catrice
gewoon een nude kleurtje
voor als ik weer moet werken enz


hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen
laten jullie weten of jullie een revieuw willen
en waarvan

alvast bedankt!!

2 opmerkingen:

  1. Leeuwk dat je dit doet! ik zou hier veder mee
    gaan. en gewoon een van de producten wat nu
    fijn vind werken daar over gaat vertellen en
    wat een aanrader is.

    nieen;d

    BeantwoordenVerwijderen