maandag 16 april 2012

shopblog week 15

hallo lezers
ik heb weer een shopblog voor jullie
sorry dat die wat later is dan normaal 
maar ben beetje druk laaste week 
en ik was de verkeerde foto's aan het verwijderen van de camera toen verwijderde hij ineens alles
dus moest alles opnieuw op foto zetten
hopelijk heb ik alles onthouden wat ik had gehaald die week
en heb ik alles hieroo op en
normaal gesproken komt een shopblog op zondag 
dit is de shopblog van week 15
hier onder de fotos

essence gel-look nagellak

een hema foundation kwast
me oude was beetje erg oud dus was tijd voor een nieuwe

2 hema nagellakjes
roze en nude kleur

vaseline bodygel


dag en nacht creme van de kruidvat merk

oogcreme van de kruidvat

kruidvat merk haarspray

en 6 lipbalsums van de clairs
ze ruiken allermaal zo heerlijk



dit was de shopblog
hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen


1 opmerking: